Visita a Pantea Grup

El passat 23 de maig els  alumnes del PFI-PTT Auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració, vam visitar les instal·lacions de l’empresa PANTEA Grup.

L’empresa es dedica a la producció gastronòmica per a la distribució a restaurants i altres establiments que formen part del seu grup empresarial, sobretot alguns dels quiosquets de les platges de Barcelona. També es dedica a fer esdeveniments privats: càterings i festes privades.

Els alumnes vam veure tot el procés de producció des de la recepció de la matèria primera fins a l’envasat del producte final.

PANTEA Grup també compta amb un food-truck: La Visité, el dia que vam estar a les seves instal·lacions, el camió era allà i vam tenir l’oportunitat de veure’l per dins i saber com funcionava.

El xef del grup, en Jordi Samper i pare d’una de les nostres alumnes, ens va fer la visita tot explicant-nos detalls de les tasques que es porten a terme a l’empresa. Per finalitzar la visita, tant ell com el cap de departament de RRHH, ens van donar consells de cara a la nostra futura incorporació al món laboral.

La visita ens va agradar molt ja que vam conèixer una altra manera de funcionar: no es tracta d’una cuina dins un restaurant que dóna servei als seus clients, si nó que es tracta d’una cuina industrial que aprovisiona a petits establiments, generalment a la platja, que no disposen de grans instal·lacions però que d’aquesta manera, poden oferir productes més elaborats a la seva clientela.