Hong Ye, guanya el primer premi en el concurs CATSKILLS de pastisseria

El passat dilluns 26 d’abril de 2016, va tenir lloc a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de  Barcelona el campionat d’ofici de pastisseria dins del Concurs Catskills en el que van participar un total de 7 alumnes de Formació Professional de diferents centres de Catalunya.

Els participants van disposar de 4 hores per elaborar pans de pagès, coques de revetlla i pastissos de maduixa. L’alumna Hong Ye, preparada pel professorat del Departament d’Indústries Alimentàries, Enrique Medina i Sergi Vela va demostrar un bon domini en l’aplicació de les tècniques, una coneixença de les elaboracions i va confeccionar uns productes finals de gran qualitat.

Al 2017 els equips guanyadors competiran a l’Spainskills i si guanyen el campionat estatal, podran participar a Worldskills.

Enhorabona Hong!