L’ Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona organitza el Campionat de Catalunya de Formació Professional CATSKILLS de Pastisseria 2015/16.

El Campionat Catskills de pastisseria va tenir lloc el passat dilluns, dia 25 d’abril de 2016, i on van participar alumnes de cinc escoles catalanes: Institut Martí Dot, Institut Escola Hoteleria i Turisme de Lleida, IES Bisbe Sivilla, Institut Joan Ramon Benaprès, Institut Escola Hoteleria i Turisme de Girona i Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona.

El Jurat va destacar l’alt grau de preparació i de professionalitat dels participants que van haver de realitzar diferents treballs de pastisseria i forneria.

Els membres del jurat foren:

• President del jurat: Sr Josep Formentí Silvestre-Tècnic de currículum.

• Albert Iglesias: professional del sector.

• Eduard Crespo: professional del sector.

• Manel Serra: professor de pastisseria, Escola Hoteleria i Turisme de Lleida.

• Francisca Antonia González: professora de pastisseria, Institut Bisbe Sivilla.

• Àngel Rodríguez: professor de pastisseria, Institut Marti Dot.

• Jordi Garcia: professor de pastisseria, Escola Hoteleria i Turisme de Girona.

• Tomàs mata: professor de pastisseria, Institut Joan Ramón Benaprès.

• Jordi Sempere: professor de pastisseria, Escola Hoteleria i Turisme de Barcelona.

En l’última part de l’acte el Sr Estanislau Vidal-Folch de Balanzó ,Subdirector general de Programes de Formació i Innovació va felicitar a tots els participants, als tutors i professorat representants de les escoles assistents. Durant el lliurament dels premis el director de l’INS EHTB, el senyor Manuel Barroso Terrones, va agrair al jurat extern, a les empreses patrocinadores (Guzman i Zwillg) i a l’organització del concurs la realització d’un extraordinari campionat.

Desprès de quatre hores apassionats de competició, l’alumna, Hong Ye, representant de l’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona, va ser proclamada guanyadora del concurs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *