Ivette Vera, guanya el primer premi del XXIV concurs de cocteleria “Ciutat de Lleida”

El passat dijous 5 de Maig, Ivette Vera, va participar en el XXIV concurs de cocteleria “Ciutat de Lleida” organitzat per l’escola d’hoteleria i turisme de Lleida.

La nostre alumne de Direcció de Serveis, Ivette Vera, va fer una actuació vibrant presentant un còctel inèdit japonès de pròpia innovació.

L’alumne va infusionar un whisky japonès amb una de les herbes de l’empresa  Pàmies com a patrocinadors col·laboradors del concurs d’aquest any, al que va afegir un toc de la beguda de flor de saüc coneguda com “Saint Germain” i amb una aroma de la beguda d’Amaretto, una beguda de destil·lació d’ametlles amargues i pinyons d’albercocs.

L’alumne va amenitzar el còctel amb uniformitat asiàtica i amb música oriental per a fer gaudir al públic amb un viatge temàtic i únic dins el marc d’aquest gran concurs de cocteleria de temàtiques inèdites i de creació pròpia de l’alumne participant.

Enhorabona Ivette i gràcies per la teva empenta , entusiasme i elegància que has mostrat amb la teva actuació guanyadora!