Xerrada «Tu tens talent»

L’alumnat de cicles formatius d’informàtica i perruqueria, han assistit a la xerrada «Tu tens talent».

Aquesta xerrada pertany a un cicle de xerrades d’orientació acadèmica i professional i concret és la segona del cicle.

En aquesta xerrada el ponent Fran Rojas, ens va posar fer una radiografia de la situació actual de les empreses, què és el que busquen quant cerquen treballadors per incorporar-los a l’empresa, com es duen a terme els processos de selecció i es va fer especial èmfasi amb els valor si capacitats clau que ha de posseir un candidat per poder optar a aquell lloc de treball.

Ha estat una jornada participativa i enriquidora, en la qual els nostres alumnes han pogut comprovar que les seves capacitats clau i competències són importants per les empreses i que s’han de centrar a potenciar-les.