XERRADA AMB MERÇONA PUIG ANTICH (2n Batxillerat)

Bona tarda,

Dilluns 25 d’abril la Merçona Puig Antich va venir a conversar amb els tres grups de 2n de batxillerat de l’institut. Dins del temari d’Història d’Espanya (assignatura obligatòria a la Selectivitat) hi ha tot un bloc dedicat al franquisme i a la Transició democràtica. D’aquesta manera, des del Departament de Ciències Socials, acostem la història més recent al nostre alumnat.

La Merçona ens va oferir una mirada molt propera i directa dels fets que van transcórrer al voltant del seu germà, en Salvador Puig Antich, i tal i com ho va viure la família.

L’alumnat, amb anterioritat a aquesta xerrada, va poder visionar la pel·lícula Salvador (Puig Antich); projecció que ens va oferir El Casal de Torelló per tal de veure-la a la gran pantalla.

Va ser una conversa molt distesa i agradable que tenim la intenció d’anar repetint.

Gràcies, Merçona! ❤️