TALLER DE COMBAT ESCÈNIC (Batxillerat artístic)

Bon dia!

Aquestes darreres setmanes les alumnes del batxillerat artístic (modalitat arts escèniques) han realitzat un taller de 6 hores molt intenses, durant el qual han treballat les bases del combat escènic, sota el guiatge de Valentina Calandriello, Diplomada al British Academy of Dramatic Combat.

Han practicat diferents tècniques de combat de mans nues (bufetada, cop de puny, cop de peu, estirada de cabells, empentes, agafades de braç, cops de colze…), i han aprofundit en l’actitud d’escolta i el manteniment de la distància de seguretat per poder seguir els impulsos, estar vius en la seqüència i reaccionar genuïnament als moviments dels altres.

La predisposició de les alumnes ha estat màxima, i s’han muntat tres seqüències de combat escènic, tant pensades pel teatre com pel cinema.

Us deixem amb un vídeo espectacular que mostra el resultat final de les sessions!