Som Centre Orientador

Una de les tasques que tenim tots els docents, és la que correspon a l’orientació del nostre alumnat. Com a centre, hem de vetllar perquè aquesta tasca segueixi el seu curs i segueixi una sèrie d’accions.

L’orientació educativa consisteix en l’acompanyament individual i col·lectiu dels alumnes vers l’àmbit personal, social, acadèmic i professional. Aquestes accions es desenvolupen dintre de l’acció tutorial.

L’acció tutorial consisteixen en una sèrie d’activitats i reflexions que duem a terme a l’aula amb l’alumnat, amb l’objectiu de que el nostre alumnat aconsegueixi completar el seu perfil professional, personal i social demandat per les empreses actuals.

El nostre professorat, i amb l’objectiu d’oferir un bon assessorament, està realitzant cursos de reciclatge sobre l’acció tutorial i l’orientació a la formació professional.

Per més informació podeu consultar el següent link: