PREINSCRIPCIÓ ALS CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR curs 2018-2019

DEL 29 DE MAIG AL 7 DE JUNY

PROCÉS ELECTRÒNIC

Com sabeu, la preinscripció dels cicles formatius de grau superior per al curs 2018-2019 es farà de manera telemàtica. Tot seguit us informem dels passos a seguir per realitzar aquesta preinscripció i on el Departament d’Ensenyament us informa.

1. Identifiació digital
    • IdCat Mòbil. És una identitat digital avançada, d’un sol ús, que assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques, i en garanteix la identitat del ciutadans.
  2. Identificador de l’alumne.
    • És un número que identifica individualment cada alumne durant tota la vida acadèmica. Des del curs 2015-2016, el tenen tots els alumnes matriculats als centres educatius d’ensenyaments reglats no universitaris. Aquest número IDALU el faciliten els centres on els alumnes estan matriculats.
  3. Formulari electrònic de preinscripció
    • En aquest formulari l’alumne que es vol preinscriure ha d’omplir les seves dades personals, triar l’itinerari pel que ha de tenir accés i tots els centres als que vol presentar sol·licitud. Aquesta quedarà registrada i enviada al centre triat com a primera opció.