Novetat ! Projecte Revista

Des de la voluntat, esforç i ganes de fer per part de professorat de l’Institut Cirviànum, s’ha iniciat un projecte engrescador, integrador, dinàmic i multidisciplinari, com és l’el·laboració d’una revista informativa del centre. Esperem que l’alumnat de mica en mica s’engresqui a participar-hi, i col·laborar-hi, per ara ha estat una prova pilot feta per un reduït grup de professors, però esperem que de mica en mica prengui cos i rellevància en l’entorn de l’Institut Cirviànum.

Volem felicitar al professorat i alumnes implicats per la feina feta, i participació activa.

I animar-los a seguir, que el projecte bé s’ho val.