Jornada formativa a les instal·lacions de l’empresa ISERN

El professorat de cicles d’informàtica de l’institut Cirviànum de Torelló, ha participat a una jornada formativa a les instal·lacions de l’empresa ISERN, situada a Vic a la carretera de Manlleu. ISERN és una empresa de venta d’electrodomèstics i electrònica de consum. També compta amb una segona línia de negoci basada en serveis mèdics a hospitals mitjançant un software i hardware específica pensat pels pacients.

En aquesta jornada formativa s’ha dut a terme una visita guiada per les seves instal·lacions, un edifici intel·ligent on la domòtica està completament implantada, com per exemple un solàrium de generació d’energia a través de la corrent d’aigua i reciclatge de la mateixa.

També s’ha fet una breu demostració dels productes mèdics que desenvolupa a les seves instal·lacions.

Els temes que s’han tractat són per exemple el treball en equip i col·laboratiu, visites d’alumnes i tallers, xerrades professionalitzadores, formació contínua…

L’objectiu era clar i s’ha complert, establir relacions de treball i sinergies amb l’empresa amb l’objectiu de la millora continua de l’empresa, els nostres alumnes, i el professorat.