Incidència amb programari de notes

Benvolgudes famílies,
A causa dels problemes que tenim amb l’Esfera (programa que gestiona les notes als centres educatius), ens és impossible repartir els butlletins de notes als alumnes avui dia 21.

Esperem i confiem que ho podrem fer els dies 27 i 28 quan vingueu a fer l’entrevista amb el tutor.

Si alguna família no pot venir a aquesta entrevista, que ho comuniqui al tutor i podrà venir a buscar-les al juliol a secretaria.

Els alumnes amb matèries pendents han de venir a recuperar el dia 25. Els tutors ja els han informat de quines matèries té cada un.

Disculpeu les molèsties i imprevistos d’última hora.
Una molt cordial salutació i restem a la vostra disposició.

L’Equip Directiu.