FP DUAL, l’eina fonamental per incrementar la productivitat, competitivitat i rendiment d’empreses, alumnes i centre educatiu.

El proper dilluns 25 de gener de 2021 a les 16:00 hores, a l’Institut Cirviànum de Torelló, durem a terme una jornada de difusió sobre l’FP DUAL com a eina fonamental per incrementar la productivitat, competitivitat i rendiment d’empreses, alumnes i centre educatiu.

Segueix en directe la jornada a través del nostre canal de youtube:

La jornada es durà a terme en diferents blocs temàtics i amb format de taula rodona en petit grup. Sempre respectant les mesures sanitàries establertes. A l’enllaç de les imatges accediràs a la informació més detallada de la jornada.