PREDICCIÓ DE NEVADES

Benvolgudes famílies,

Si es compleixen les prediccions alarmistes de neu, l’escola no podrà atendre a tot l’alumnat, ja que molts docents que viuen fora del poble no podran arribar al centre. Us demanem, doncs, que si demà al matí neva, els accessos al poble estan difícils o es circula amb dificultats pels carrers degut a la nevada,deixeu els vostres fills/es a casa, en la mesura que us sigui possible.  En aquest cas tampoc hi haurà servei de menjador escolar.

Penjarem a la pàgina web i xarxes socials els esdeveniments que es vagin succeint, us agrairem que consulteu aquests mitjans demà al matí.

Salutacions cordials

La direcció