Erasmus News: Últim dia a Sibiu (Romania)!

La nostra setmana a l’escola finalitza avui. Durant el matí hem fet tota una sèrie d’activitats organitzades per uns alumnes que treballen l’educació socio-cívica, acompanyats de la mà de la professora Adela i el docent Lucian Marginat.

El nostre viatge està a punt de finalitzar, ha sigut una setmana plena d’experiències i moments inoblidables que segurament els nostres alumnes els recordaran per sempre. Estem molt agraïts pel tracte rebut per part dels professors, les famílies i ens general dels ciutadans de Sibiu.

Per la tarda l’escola ens ha organitzat un sopar amb menjar típic romanès on les famílies i professors ens han acomiadat amb l’entrega dels certificats Erasmus de la nostra mobilitat amb Romania.

Demà pel matí ens llevem molt d’hora per agafar l’autobús que ens portarà a l’aeroport de Timisoara. Ens espera un llarg de viatge de camí a casa, però ens emportem molts records i uns bons amics per sempre.