Activitats de Sant Jordi

Benvolgudes famílies, com ja sabeu, aquesta setmana s’han realitzat diferents activitats al voltant de la Diada de Sant Jordi.

El dilluns 22 es va dur a terme la representació teatral adaptada de Sant Jordi a càrrec de l’alumnat de 5è de Primària. L’alumnat va fer diverses representacions al matí i a la tarda i a partir de les 17:00 es va obrir l’acte a les famílies. Aquesta obra ha estat una novetat molt benvinguda per tot el centre! Ho van fer molt i molt bé!

El dimarts 23 hi va haver els tradicionals jocs florals amb l’entrega de premis literaris per a tots els cursos. També es va tornar a engegar el projecte de la paradeta d’intercanvi de llibres tant per alumnat com per famílies i l’alumnat de 3r d’ESO ens va oferir la venda de llibres, roses, llaminadures i berenars per recaptar diners pel seu viatge de final de curs de 4t d’ESO.

Esperem que gaudiu amb els vídeos i les imattges de totes aquestes activitats! Volem felicitar sobretot a tots els participants dels Jocs Florals i en especial als guanyadors dels premis (diplomes, llibres i roses).

Va ser una diada molt especial i emotiva!

VIDEOS DE L’OBRA DE SANT JORDI (DILLUNS 22 D’ABRIL)

FOTOS DE L’OBRA DE SANT JORDI (DILLUNS 22 D’ABRIL)

FOTOS DE LA DIADA DE SANT JORDI (DIMARTS 23 D’ABRIL)