ERASMUS PERUGIA – DIA 1 i 2

DIARI DE VIATGE ERASMUS Perugia ’24

Dia 1:

Diumenge vam quedar puntuals a les 9 a l’aeroport de Barcelona. Estàvem molt nerviosos per la gran aventura que ens esperava: anàvem a passar una setmana sencera visitant els nostres companys perugians!

El dia d’anada va ser intens i llarg. Vam pujar a l’avió amb molts nervis (alguns era el nostre primer cop!), i vàrem tenir algun ensurt degut a les turbulències que vam patir durant el trajecte. Finalment, a l’hora de dinar, vam arribar a Roma i d’allà vam agafar un bus que ens va portar fins a Perugia. A les 19:30 de la nit, finalment, vam arribar al nostre destí. Allà ens esperaven les famílies, que ens van rebre amb els braços oberts. Immediatament ens vam sentir com a casa amb tot el caliu que ens van transmetre (però els nervis eren molt presents i la vergonya encara més).

Aquella nit, les famílies ens van preparar uns sopars molt bons (ens encanta el menjar italià) i aquí va finalitzar el nostre primer i llarg dia d’Erasmus. Un dia ple de nervis, rialles, aventures i anècdotes.

Dia 2:

El segon dia va estar ple d’experiències. Ens vam aixecar ben d’hora per poder ser a les 8h puntuals a l’escola. Allà ens vam dividir en dos grups, ja que és una escola tan gran que està dividida en dos edificis.

El grup de la professora italiana Francesca va anar a visitar el centre antic de la ciutat de Perugia i ens van ensenyar part de la fortalesa medieval (semblava un espai on haguessim viatjat plenament a un castell del passat). Allà va començar a ploure i vam anar a veure la Sala dels Notaris, un espai espectacular, on ens va rebre el conseller de cultura de la ciutat de Perugia. Per acabar el matí, vam fer una gimcana fotogràfica pels espais més importants del centre.

El grup de la professora Chiara va conèixer el seu institut i com fan les classes en aquest institut. Vam fer classe d’anglès, vam fer experiments i vam aprendre moltíssim sobre el canvi climàtic.

A la tarda, els nostres hostes italians ens van preparar de nou milers d’activitats per passar-ho super bé en aquesta estada perugiana.

Si voleu veure fotos d’aquests dies, deixe’m el link aquí de les fotos.

1. Pau Batlle

Aquest viatge no l’oblidaré mai. Ha sigut la millor experiència de la meva vida.
    Ha sigut el primer viatge lluny, a l’estranger i muntar a l’avió.