6è visita el parc del Montnegre i el Corredor

El passat 24 d’abril, els alumnes de sisè de primària van gaudir d’una sortida al parc del Montnegre i el Corredor com a part de les seves activitats escolars per a la descoberta de l’entorn. Van explorar la natura en un entorn sensacional. Els grups es van separar per descobrir la flora local amb l’ajuda dels guies que ens van rebre, incloent les alzines centenàries de can Portell. També ens van mostrar altres elements com el forn de calç. Tot plegat, va ser una experiència enriquidora que va permetre als estudiants connectar amb la natura i aprendre sobre el medi ambient de manera pràctica i divertida.