ERASMUS PERUGIA DIA 5 i 6

DIARI DE VIATGE ERASMUS Perugia ’24

DIA 5:

Avui ha estat un dia molt dolç i rodó. Al matí hem anat a l’escola i hem pujat en 2 autobusos escolars que ens han portat fins a la famosa fàbrica de xocolata PERUGINA. Vam fer un tour per la fàbrica, ens van explicar tot el procés de producció i vam veure com elaboraven els seus famosos bombons BACI i la xocolata. Inclús vàrem tastar alguna varietat dels bombons. Boníssims!! I també vam poder comprar-ne una mica per portar a casa de record. Després vam tornar a l’escola en autobús, i fam poder fer un parell de classes més abans d’acabar el dia amb els companys d’escola.

DIA 6:

Avui ha estat el darrer dia d’escola. Hem començat el dia anant en bus a visitar una planta de reciclatge del territori, ubicada a Perugia, anomenada GESENU. Hem pogut entendre la importància de separar els residus a casa, i fer-ho bé. Així, quan la nostra brossa arriba a les plantes on separen i residus, és més fàcil la seva gestió per poder-se convertir en nous materials. Ha estat molt interessant per seguir treballant el nostre tema del projecte sobre el Canvi Climàtic.

Per la tarda, hem descansat una mica i hem pogut preparar-nos pel darrer sopar amb tots els companys i companyes d’escola. La festa de comiat!! La família Cuccinelli ens ha convidat a la cantina de la seva fàbrica, i hem gaudit d’una vetllada en companyia dels nostres amics italians i les professores. Hem ballat tots junts també! Us trobarem a faltar, amics!

DIA 7:

A les 8,30h ens hem trobat a l’estació de bus de Perugia per acomiadar-nos de les famílies i els companys italians. Quantes llàgrimes! Però no és un adeu, sinó un fins aviat! Ens tornarem a veure al maig!

Hem agafat el bus fins a Roma, i allà el vol fins a Barcelona. I després d’un llarg dia viatjant, les nostres famílies ens han vingut a rebre a l’aeroport.

Gràcies a tothom per aquesta fabulosa experiència!!

Us deixem aquí l’àlbum de fotos del VIATGE PERUGIA ’24

1. Pau Batlle

Aquest viatge no l’oblidaré mai. Ha sigut la millor experiència de la meva vida.
    Ha sigut el primer viatge lluny, a l’estranger i muntar a l’avió