Llibres de text del centre i llicències digitals

Projecte “Rodallibres” Banc de Llibres de Premià de Dalt

L’ Ajuntament de Premià de Dalt va subvencionar la creació d’un banc de llibres de text per a tots els alumnes dels centres públics del municipi. El projecte va rebre el nom de Rodallibres. Aquesta va ser una iniciativa generosa i eficaç per donar suport a les famílies en una despesa molt important.

Normativa d’ús dels llibres que formen part del Banc de Llibres:

1. Els llibres del Projecte Rodallibres, Projecte de reutilització de llibres de Premià de Dalt, pertanyen a l’Institut Escola Santa Anna.
  2. Cada llibre socialitzat té una etiqueta on consten els noms dels diversos usuaris o usuàries que utilitzaran el llibre cada curs escolar. Si us plau, no treieu aquesta etiqueta! Simbolitza que aquest curs el llibre et pertany a tu, encara que és de l’escola i, en cursos futurs, l’utilitzaran altres companys i companyes.
  3. No escriguis al llibre (excepte a l’etiqueta). Segueix les instruccions de la professora o professor i copia els exercicis al quadern o al full.
  4. Tingues cura dels llibres i conserva’ls en bon estat per deixar-lo als teus companys en les condicions que t’agradaria rebre’ls a tu. Pensa en com els guardes a la cartera, a l’escriptori de casa, a la taula de la classe…per a què no s’arrugui ni es taqui.
  5. Si el llibre es perd o es fa malbé, comunica-ho al teu/teva professor/a el més aviat possible. Si fos necessari, l’hauràs de reposar, és a dir, comprar-ne un de nou o pagar-ne el seu import.

Si tots hi col·laborem, aprofitarem els llibres durant molt anys. Comptem amb tu!