ERASMUS_projectes eTwinning amb 2nESO

Aquest curs 2022-23, els alumnes de 2n ESO estem realitzant un projecte ERASMUS online, a través de la plataforma eTwinning, amb 4 altres escoles europees (Itàlia, Portugal, Grècia i Polònia).

Hem intercanviat diverses activitats, i les fem visibles en els murals digitals de Padlet.

Us deixem alguns dels links aquí sota perquè hi feu un cop d’ull 👀

I aquesta setmana passada, ens hem conegut fent una videotrucada amb alguns grups: 2nESO A amb una classe d’italians, i 2nESO B amb l’altre grup d’italians i la classe de Grècia. Va estar genial!! Ens vam conèixer, presentar i explicar com celebrem el Nadal als nostres països i regions.