Erasmus News: 3r dia a Sibiu (Romania)

Aquest matí el sol no ens acompanya i  fa un dia força ennuvolat amb pluja intermitent. A les 11h tornem a iniciar les activitats a les aules de l’institut. Hem començat fent una activitat perquè l’alumnat interactuï i es conegui millor. A continuació hem anat al gimnàs de l’institut, ens tocava fer una mica d’exercici físic! La professora d’educació física ens tenia preparada una sessió de jocs i activitats esportives.

Després d’esmorzar hem fet una presentació del nostre centre educatiu perquè els alumnes romanesos coneguin les nostres instal·lacions, projectes, etc. A les 13h hem tornat anar a dinar a l’hotel Korona per iniciar les classes a les 14:30. Els alumnes s’han distribuït per grups i han assistit a les classes d’alemany, informàtica, geografia, esports i romanès.

Fotografies