L’alumnat del cicle elèctric visiten la central hidroelèctrica de Rialb

El pantà de Rialb és un embasament que pertany als rius SegreRialb i Ribera Salada, al Prepirineu català occidental.
L’any 2006 es posà en funcionament la central hidroelèctrica de Rialb i la seva subestació contigua.
Els alumnes han pogut visitar tot el procés de creació i transformació d’electricitat per la seva distribució

L’empresa Televes fa un taller de fibra òptica al cicle elèctric de l’Agustí Serra.

L’empresa Televes ha realitzat un taller de fibra òptica en les instal·lacions del cicle elèctric de l’Agustí Serra.
Televés és una companyia tecnològica d’àmbit global líder en el disseny, desenvolupament i fabricació de solucions per a infraestructures de telecomunicacions en llars, edificis i ciutats.
Ha… Llegeix més»

Visita a la borsa de Barcelona, el “Wall street” barceloní

El passat 24 d’abril els alumnes de 1r i 2n BATX. de l’assignatura d’Economia i Empresa van assistir a la Borsa de Barcelona acompanyats pels seus professors.
Allà van rebre una xarrada informativa per part del personal treballador, amb tota la varietat de productes financers que… Llegeix més»

Guanyadores punts de llibre de Sant Jordi 2023 i 2024

Des del departament d’arts gràfiques s’ha convocat un any més el concurs de punts de llibre de sant Jordi per l’alumnat de 1r CFGM de preimpressió digital (matí i tarda). Enguany, les guanyadores han estat les alumnes Valentina Chaves (en la categoria de punts de… Llegeix més»