Tutoria Entre Iguals

Des de fa anys que a l’Institut Antoni Cumella els i les alumnes de 1r d’ESO inicien el seu camí en l’educació secundària de la mà d’un company o companya de 3r d’ESO que els orienta, els guia i els ajuda. La Tutoria Entre Iguals és una oportunitat de participar i conèixer dels altres i amb els altres. És un aprenentatge per l’alumnat que tot just fa dos mesos que va començar una nova etapa a les aules del passadís de 1r d’ESO, i també ho és pels tutors que ho van fer ara fa dos anys. La interacció entre els més petits de la casa i els que han deixat de ser-ho afavoreix la connexió i la creació de vincles que fomenten un clima de confiança i companyonia, i tot l’institut se’n beneficia.

El programa de Tutoria Entre Iguals busca facilitar el procés d’integració dels alumnes nous, afavorir l’autoestima i integració a través d’un referent i cohesionar la comunitat educativa del centre.