Time to read, time to have fun (2022-2023)

Objectiu: Fomentar l’adquisició d’estratègies de comprensió lectora i l’hàbit lector.

Activitats: Lectura de 2 o 3 novel·les d’autors dels països participants i diverses tasques relacionades treballant les lectures.

Matèries implicades: Anglès, Català, Castellà i Lectura.

Mobilitats: Granollers gener 2023, Bornem (Bèlgica) març 2023, Piacenza (Itàlia) maig 2023.

Participants: Tot el nivell de 4t d’ESO. D’aquests, aproximadament 24 alumnes realitzen les mobilitats (6 a Bèlgica i 16-18 a Itàlia).

La selecció de l’alumnat participant a les mobilitats es fa seguint els següents criteris d’interès i motivació per participar a la mobilitat, entrevista personal, compromís amb l’objectiu associat a la mobilitat mostrant interès a les hores de lectura i implicació amb el centre.

Visita preparatòria de projecte: Setembre 2022 a Piacenza (Itàlia) on han participat dues professores.

Resultats del projecte: Web Time to Read, Time to Have Fun