Next stop: Diversity! (2023-2024)

Objectiu: Abordar la millora de la convivència treballant la interculturalitat, la igualtat, la coeducació i la prevenció de la violència de gènere.

Activitats: Tallers sobre la diversitat, la coeducació i la interculturalitat i creació per part de l’alumnat de campanyes de conscienciació i sensibilització i realització de creacions  artístiques relacionades amb l’objectiu del projecte.

Matèries implicades: Anglès, Alemany, Socials i Projecte RCS

Mobilitats: Hamburg, ALEMANIA (Gener 2024), Granollers (Febrer 2024), Cagliari ITÀLIA (Abril 2024)

Participants: Tot el nivell de 4t d’ESO. D’aquests, 30 alumnes realitzen les mobilitats (20 a Hamburg, 10 a Cagliari).

La selecció de l’alumnat participant a les mobilitats es fa seguint els següents criteris d’interès i motivació per participar a la mobilitat, entrevista personal, compromís amb l’objectiu associat a la mobilitat mostrant interès a les hores de les matèries que hi participen i implicació amb el centre.

Resultats del projecte: (en procés)