Suport Intensiu a l’Educació Inclusiva

L’Institut Antoni Cumella disposa d’un Suport Intensiu a l’Educació Inclusiva (SIEI) des de fa més de 10 anys. Els SIEI són dotacions extraordinàries de professionals que s’incorporen a les plantilles d’escoles i instituts com a recursos intensius per atendre els alumnes amb necessitats educatives especials que ho necessitin. L’alumnat que rep el SIEI comparteix la major part del seu horari amb el seu grup de referència amb diversos suports, com ara codocència amb professionals del SIEI o d’altres docents o grups desdoblats. A més, aquest alumnat disposa d’una hora setmanal d’atenció individual amb el seu docent referent i una altra hora setmanal de treball conjunt amb els altres companys del suport.