Gamification in interdisciplinary education (2019-2022)

Aquest projecte Erasmus+ es va iniciar al setembre de 2019, va romandre aturat durant un any per la pandèmia de covid-19 i va finalitzar el juny de 2022. El projecte es va centrar en la gamificació com a eina motivadora per a l’aprenentatge. Els mateixos alumnes participants al projecte van crear jocs digitals educatius de diversos temes: cultura, matemàtiques, història, ciències, geografia, art i aprenentatge de les llengües. En aquest projecte hi van participar 6 països, incloent-hi el nostre institut: Bèlgica, República Txeca, Itàlia, Hongria i Portugal. Durant el projecte es van fer sis mobilitats: una d’elles a Granollers, on vam acollir una trentena d’alumnes de tots els països, i les altres cinc als altres països participants, on un grup de 6 o 7 alumnes del nostre institut (d’entre 15 i 17 anys) i dos docents va viatjar per posar en pràctica les competències digitals al mateix temps que es van endinsar en les diferents cultures de cada país.
Durant tot el projecte l’alumnat del centre va poder seguir les diferents etapes des de l’Erasmus Corner i les xarxes socials del centre (Instagram, Twitter i Facebook). I com a resultat final del projecte disposem d’una pàgina web amb 360 jocs digitals sobre totes les temàtiques per utilitzar amb tot l’alumnat del centre sempre que es vulgui.