3r ESO

1. Itinerari

A 3r d’ESO és convenient escollir les matèries tenint en compte l’itinerari acadèmic que es vol seguir en el futur. Des de l’equip orientador, ajudem l’alumnat del nostre centre a escollir les matèries que millor s’adapten a l’itinerari acadèmic i professional de cada estudiant.

Itineraris 3r d’ESO

2. Treball de síntesi

El treball de síntesi és un conjunt d’activitats d’ensenyament i aprenentatge, fetes en equip, per desenvolupar competències complexes i comprovar si s’ha aconseguit, i fins a quin punt, que l’alumnat sigui capaç d’aplicar les competències bàsiques treballades en les diferents matèries per a la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida pràctica. Integra continguts de diverses matèries i admet diferents concrecions temporals, tal com marca el decret 187/2015.

La realització del treball de síntesi és una activitat que forma part dels objectius generals de l’etapa de l’ESO i té com a finalitat principal posar l’alumnat en situacions reals i veure si és capaç d’aplicar el que ha après a l’aula.

El nostre institut organitza diferents activitats per desenvolupar els continguts treballats durant els diferents nivells educatius.