Batxibac

L’INS Ramon Berenguer IV ofereix al seu alumnat la possibilitat de cursar el programa batxibac, que consisteix a fer un terç de l’horari lectiu del batxillerat en llengua francesa i les matèries de Llengua i literatura franceses i Història de França.

Els alumnes que optin per aquest currículum mixt, a més d’assolir el títol de batxiller, obtindran també el diploma de baccalauréat si superen unes proves externes que es desenvolupen íntegrament en francès sobre llengua i literatura franceses (exercici oral i escrit) i Història d’Espanya i França.

Requisits per poder cursar el batxibac al nostre centre:

1. Acreditar el nivell B1 o superar la prova de nivell en llengua francesa.
  2. Expedient acadèmic d’ESO. Nota nota mitjana igual o superior a 7.5; i tenir una nota mínima de 4t d’ESO de la matèria de Francès de 9.
  3. Es mantindrà una entrevista personal amb l’alumne/alumna per un primer contacte i conèixer les raons per les quals vol matricular-se al programa de doble titulació.
  4. En el cas de major demanda que places ofertades, es prioritzarà l’expedient acadèmic, la valoració de l’entrevista, i/o la superació d’un examen de nivell.
  5. Tenir el compromís de realitzar tota la feina d’estiu encomanada.
  6. Tenir el compromís que farà l’Estada Lingüística obligatòria abans de començar el 2n curs de batxillerat.

Pots trobar més informació sobre el programa batxibac en aquests enllaços:

Presentació general

Accés a estudis superiors