Altres tràmits

Homologar estudis

El Departament d’Educació té un portal pensat per acompanyar l’alumnat que ha cursat estudis en un centre o un país amb un altre sistema educatiu i ha d’homologar-los. L’alumnat que té pensat fer part dels estudis a l’estranger, hi trobarà tot el que ha de tenir en compte quan torni per continuar estudiant a Catalunya.

Des del web homologacio.triaeducativa.gencat.cat es pot accedir directament a la sol·licitud d’homologació i consultar tota la informació que cal conèixer, classificada per països i en un llenguatge entenedor. El web incorpora l’opció de traducció automàtica multiidioma, que facilita la navegació en català, castellà, anglès, francès, italià, portuguès, alemany, rus, àrab i xinès.

Aquest portal reuneix tota la informació, els passos a seguir i la documentació que cal presentar per homologar estudis.​​