Preinscripció Batxillerat 24/25

Trobareu els calendaris detallats de les preinscripcions i matrícules de tots els estudis (ESO, Batxillerat i Cicles)  accedint a la pàgina de Secretaria, d’aquesta web: Preinscripció i Matrícula (Secretaria)

I. PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT CURS 24-25:

• Pel que fa a la preinscripció de Batxillerat, el període de preinscripció és del 18 al 25 d’abril per als alumnes que volen cursar el Batxillerat amb nosaltres. La presentació de sol·licituds és en format electrònic o de suport informàtic.

Recordeu que si ja esteu cursant 4t d’ESO al centre, no cal que feu aquest procés; us demanarem la confirmació de plaça durant aquest mes.

Haureu de presentar només una única sol·licitud per alumne/a, indicant diverses peticions per ordre de preferència. És molt important que no dupliqueu les sol·licituds, ja que el sistema les anul·la. Heu de buscar-nos pel codi de centre: 43000779 Ramon Berenguer IV.

És molt important que poseu en primera opció la vostra primera preferència. La primera opció té prioritat.

• Pel que fa a la matriculació de Batxillerat, el període de preinscripció és del 21 de juny a l’1 de juliol.

II. PRESENTACIONS DE LES SOL·LICITUDS:

El procediment serà únicament de manera telemàtica, no es podrà presentar res en paper. És molt important seguir les instruccions de la pàgina de preinscripció i matrícula del Departament d’Educació.

Tot i que a la pàgina web està tot explicat de manera senzilla i clara, aquí podeu trobar un petit resum del procés amb la informació més rellevant:

Us recomanem fer la preinscripció amb certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc. Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil IdCat mòbil. Si no teniu certificat digital, podeu fer-ho amb el formulari en suport informàtic, aportant el DNI escanejat.

Per fer el procés de preinscripció, necessitareu l’IDALU o número identificador de l’alumne. Ho podeu trobar a qualsevol butlletí de notes dels vostres fills/es. A més a més, podeu preguntar al vostre centre de primària o fer la consulta directament al RALC.

La preinscripció de batxillerat es pot fer en format electrònic si la persona que fa el tràmit té una eina d’identificació digital, o en suport informàtic si no en disposa. Les dues opcions es poden fer dins el mateix web de preinscripció.

Preinscripció en format electrònic

1. Ves a l’apartat Preinscripció del web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i escull el formulari en format electrònic. Per fer-ho necessitaràs una eina d’identificació digital com el DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l’idCAT Mòbil.
  2. Introdueix el número identificador de l’alumne, el RALC.
  3. Obre el formulari de preinscripció i omple totes les dades personals que se’t demanin.
  4. Indica el llistat ordenat de centres on t’agradaria obtenir plaça.
  5. Indica si els centres escollits per a la preinscripció són centres adscrits al teu centre anterior.
  6. Especifica totes les circumstàncies especials que acreditin la teva sol·licitud (residència habitual, si l’infant té germans al mateix centre, si té alguna necessitat educativa específica…).
  7. Adjunta tota la informació escanejada o fotografiada que es requereixi.
  8. Envia la sol·licitud de preinscripció.

Preinscripció en suport informàtic

1. Ves a l’apartat Preinscripció del web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i escull el formulari en format informàtic.
  2. Obre el formulari de preinscripció i omple totes les dades personals que se’t demanin.
  3. Indica el llistat ordenat de centres on t’agradaria obtenir plaça.
  4. Indica si els centres escollits per a la preinscripció són centres adscrits al teu centre anterior.
  5. Especifica totes les circumstàncies especials que acreditin la teva sol·licitud (residència habitual, si l’infant té germans al mateix centre, si té alguna necessitat educativa específica…).
  6. Adjunta tota la informació escanejada o fotografiada que es requereixi.
  7. Envia la sol·licitud de preinscripció.

Un cop enviada la sol·licitud de preinscripció rebràs un resguard per correu electrònic. No cal que presentis físicament la preinscripció al centre.

Si teniu qualsevol consulta, no dubteu en preguntar-nos!

Trobareu més informació a l’apartat de Preinscripció i matrícula de Secretaria.