AMPA

L’Ampa és una associació sense ànim de lucre formada per mares i pares d’alumnes de l’Institut. Les membres de la junta actual són Marina Valeria Zanone (presidenta), Vanessa Albiol (secretària) i Florencia Bertolotti (tresorera).
L’objectiu és contribuir en la millora de la qualitat del sistema educatiu públic i de les condicions d’escolarització de l’alumnat del centre, així com també col·laborar en l’organització de les activitats que realitzen els alumnes 4t ESO i 3r ESO per al finançament del viatge de fi de curs d’etapa. Tot això ho fem a través del diàleg i amb la col·laboració amb la comunitat educativa.

Els nostres objectius són:

1. Fomentar la participació de les famílies i de l’alumnat.
2. Millorar la comunicació entre les famílies, l’alumnat, l’AMPA i el centre educatiu.
3. Oferir el servei de reutilització per facilitar la compra de llibres.
4. Millorar la gestió de l’AMPA.
5. Col·laborar en els projectes i/o activitats que porti a terme el centre.
L’assemblea general decideix tots els temes d’importància de l’associació. Totes les famílies associades tenen dret a veu i vot a l’assemblea. Es reuneix un cop a l’any i es presenten i aproven la junta, la memòria anual i l’estat de comptes de l’any en curs, el pla de treball i el pressupost del curs.

Què fem?

1. Servei de reutilització de llibres de text a través de l’acord que es signa entre el centre, l’AMPA i l’empresa Iddink per facilitar la compra de llibres ecobooks, nous i llicències digitals.
2. Oferim xerrades informatives educatives a les famílies de 1r ESO, 2n ESO i 3r ESO.
3. Col·laborem en la gestió d’activitats per aconseguir diners per al viatge de fi de curs de 4t ESO.
4. Us fem arribar informació sobre xerrades, trobades, cursos relacionats amb l’adolescència i que puguin ser del vostre interès.
5. Representem l’AMPA en el consell escolar del centre participant en decisions sobre el projecte educatiu, normes del reglament de règim intern, el pressupost, la programació general del centre…
6. Col·laborem amb l’Institut aportant material que gaudiran l’alumnat.

Quota de famílies associades

La quota anual és de 20€ per família i per curs escolar. Aquesta és obligatòria a l’hora de fer la comanda de llibres a iddink. En cas que tingueu més d’un fill o filla haureu de pagar una quota per cadascú tot i que, a partir del juny de 2023,  l’empresa iddink serà qui us farà el retorn de les quotes extres que hàgiu abonat.
Les famílies que no feu la compra de llibres mitjançant iddink però voleu ser sòcies de l’AMPA heu de fer un ingrés de 20€ al següent número de compte: ES30 0081 1752 8300 0115 6323 posant com a concepte el nom i cognoms de la vostra filla o del vostre fill.
Per a contactar amb nosaltres ho podeu fer a través del correu ampaberenguer@gmail.com