Visita a l’Institut Guttmann

El passat dimarts 28 de gener, l’alumnat de 1er TIS ha visitat el centre de neurorehabilitació Institut Guttmann situat a Badalona que treballen amb persones amb lesió medul·lar, dany cerebral adquirit o amb altres discapacitats d’origen neurològic. A part de veure les instal·lacions i conèixer el funcionament del centre, l’alumnat ha pogut escoltar de primera mà,  testimonis vitals d’expacients que han explicat el seu procés de recuperació i rehabilitació. La sortida s’emmarca al mòdul de promoció d’autonomia personal i social i dóna exemples pràctics dels continguts treballats a classe. Estem molt agraïts/des al Xavi, que ha volgut compartir la seva experiència i ens ha deixat conèixer com ha estat la seva vida des que va patir un accident de moto.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *