L’Hort de Can Miravitges “Educació Infantil” 1r

L’hort de Can Miravitges es troba a la Serralada de Marina i s’hi accedeix des de Badalona, es tracta d’una Masia amb molta història que acull des de fa uns quants anys l’escola de Natura “Angeleta Ferrer Sensat”. És un ambiciós projecte que treballa amb les escoles amb la finalitat d’apropar-los, la natura i proporcionar coneixement i experiències.

La Montse i l’Ariadna ens van fer una magnífica sessió en dues parts (per respectar els grups bombolla), una per entendre el projecte i la quantitat de derivades que treballa i l’altre per experimentar les feines de l’hort, talment com ho fan els infants que tenen el privilegi de poder assistir-hi.

Una curiositat, l’escola de natura està dedicada a la pedagoga Angeleta Ferrer filla de la també pedagoga, precursora de l’escola nova i feminista compromesa, Rosa Sensat, que entre d’altres fou la primera directora del nostre institut l’any de la seva inauguració el 1929.

Una tarda magnífica per no oblidar!!!

Accés a l’àlbum d’imatges