Jornada d’internacionalització projecte Erasmus+

El passat 14 de maig van tenir lloc les Jornades d’internacionalització del consorci europeu per a la transformació educativa CETE+. Tots els microconsorcis que hem treballat en el projecte CETE+ 22 ens vam reunir a les instal·lacions de l’UPF, Barcelona school of management. Vam poder escoltar a una meravellosa ponència del Sr. Siro López sobre la importància dels espais educatius “Disseny dels espais educatius. Aprenentatge i creativitat” , vam atendre dos dels tallers proposats: Desprès del CETE+, què? i Descobrint el TIL i vam compartir conclusions amb tots els microconsorcis que formaven part d’aquest projecte. Per la nostra part, en el microconsorci MALD (mobilitats de llarga durada) vam compartir les experiències de les tres alumnes que van poder gaudir d’una estada de dos mesos a un institut francès de Montpellier/Pontivy durant el primer trimestre del curs 22-23. Va ser una jornada molt enriquidora de la que hem agafat moltes idees.

Programa                 Àlbum de fotos