PARTITS BÀSQUET I FUTBOL SALA PROFESSORS/ES – ALUMNES 19 juny’19

GRÀCIES PROFESSORS/ES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ EN ELS PARTITS

El matí del 19 de juny’19, com a premi pels alumnes que han guanyat el torneigs de bàsquet i de futbol sala de l’institut, s’han celebrat els partits alumnes- professors/es.

Cal dir que en els equips dels professors/es també han participat  alumnes d’altres equips del torneig.

El proper any animem i esperem que la participació del professorat sigui més àmplia, tan en els partits com a públic.

El resultat del partit de bàsquet:

Professors/es 13 – Alumnes 24

El resultat del partit de futbol sala:

Professors/es 7- Alumnes 7

Els professors/es tenien una avantatge de 4 gols.

Àrbitre del partit:  Raúl Jodar

Felicitem i agraïm a tots i totes les alumnes la seva participació en els torneigs: col·laboradors, jugadors/es i àrbitres.

FINS EL PROPER ANY, ENS RETROBEM A LA PISTA.

BON ESTIU A TOTHOM ?

Olga Martín

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *