1r Premi EduCAC pel projecte “El documental: una finestra al món”

El projecte “El documental: una finestra al món” fet amb l’alumnat de Creació fotogràfica i cinematogràfica” ha rebut el 1r Premi de la categoria de Batxillerat dels XX Premis EduCAC.

El jurat va premiar aquest treball per l’anàlisi crítica i reflexiva i la feina prèvia de recerca sobre autors i autores del gènere i la vinculació amb l’entorn per recuperar la memòria del barri de Poblenou a través d’entrevistes amb profunditat a gent gran. Va valorar també l’ús artístic del documental, que comunicava molt bé a través de les imatges escollides.

L’alumnat va anar el dimecres a recollir el guardó a l’Auditori de Terrassa en un acte que reconeixia els millors treballs en educació mediàtica.

Gràcies a tots els avis, veïns i entitats de Poblenou que han compartit les seves històries de vida i del barri, per fer que el nostre projecte hagi arribat tant lluny!!