TORNA LA CAMPANYA “APILO XII”

EL CONCURS APILO TORNA AQUEST CURS ESCOLAR 2021-2022 DESPRÉS L’ATURADA DAVANT DE LA SITUACIÓ GENERADA PER LA PANDÈMIA DEL COVID19

I a l’escola Sant Bernat Calvó ens hem afegit a la campanya de recollida selectiva de piles usades per tal de col·laborar a mantenir el planeta més net i lliure de residus contaminants. Les piles quan estan esgotades tenen substàncies químiques i materials que poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, protegirem el planeta i també estalviarem molts recursos.

Per això, a partir d’aquesta setmana hi haurà punts de recollida de piles al nostre centre i tot l’alumnat disposarà a casa d’un petit contenidor per fer-ne la recollida i després portar-les al centre.

Hi ha premis per a les escoles que més piles recullin i podeu trobar aquí els secrets d’aquesta nova missió Apilo XII >>>

El resultat d’aquesta campanya és de 87 kg de piles usades. Gràcies a tots els col·laboradors !

Més informació a apilo.cat >>>  o  a residus.cat >>>