SETMANA STEAM TEAM

Dins del nostre projecte Erasmus + hem organitzat una setmana plena d’activitats de ciències i  Art, per tant, durant tota la setmana es faran activitats educatives relacionades amb les STEAM .

També l’alumnat anirà al castell a visitar l’exposició i fer una activitat d’Art als jardins.

A banda de tot això dimarts a la tarda farem al pati una sessió d’espectacles: Zumba, Rumba Catalana, Break Dance i Mariachis.

Dijous a la tarda farà una gimcana al pati tot l’alumnat d’Educació Infantil i divendres al matí l’alumnat de primària.

Per donar el tret de sortida a la setmana Steam Team vam comptar amb la presencià de la Sra. Carme T. (Cap del departament de Llengües estrangeres del Depart. d’Educació) i del Sr. Enric B, (Ambaixador del programa Steam.cat)

I després dels parlaments de rigor vam gaudir de la presència del científic Trusky Pusky que ens va ensenyar els seus bojos experiments i va fer riure a grans i petits.

Finalment, rebrem la visita de 4 mestres de l’escola d’Irlanda amb la que estem programant intercanvis d’alumnat pels pròxims cursos. Venen a conèixer la nostra escola de forma presencial i els nostres projectes.

Us anirem informant durant la setmana. Ens ho passarem genial i aprendrem moltes coses!!!