EXPOSICIÓ “EL COR QUE MOU LA SANG”

EL COR QUE MOU LA SANG és el títol de l’exposició del Banc de Sang i teixits que hem obert avui al l’espai polivalent del nostre centre i que estarà a disposició de l’alumnat durant tres setmanes.

Aquesta exposició està lligada al  programa d’innovació STEAMcat del Departament d’Educació. És una oportunitat única que tenim a l’escola perquè és el primer cop que l’exposició es fa en un centre escolar.

Des de P3 fins 6è la podrem visitar i ens ha de permetre treballar la vida de la sang, el cos humà, l’aparell circulatori, … i fins i tot hi haurà conta contes per als més petits.

A la presentació hem tingut la presència de la Sra. Núria Vilanova (Coordinadora del Banc de sang i teixits de Tarragona i Terres de l’Ebre), la Sra. Montserrat Fortuny (Inspectora d’Educació), el Sr. Enric Bolaños (Ambaixador del programa STEAMcat) i de la Sra. Marta Contreras (Autora de l’exposició).

Aquesta exposició s’obrirà a les famílies de l’escola per poder-la visitar i conscienciar a tothom de la necessitat de donar sang. Així mateix, el dia 2 de desembre hi haurà una unitat mòbil del Banc de Sang i teixits per poder fer donacions de sang. Esperem que aquesta activitat organitzada des de l’escola ajudi a fer visible la gran tasca que fa tot el personal del Banc de Sang i ajudem en la recollida de donacions.

Aquí us deixem algunes fotos de l’acte de presentació:

Finalment uns enllacem el resum de tots els plafons que conté aquesta exposició:  plafons_expo_sang >>>>