Setmana de les llengües a P3-B

Benvolguts lectors!

Aquesta setmana a l’escola hem treballat el projecte LIVING IN EUROPE, és el projecte d’escola i dóna nom a les classes de tota l’escola, nosaltres som FRANÇA

Els nostres companys d’infantil també han treballat països d’Europa i ens han explicat moltes coses. Ja veureu quines fotos més interessants.

El dilluns vàrem decorar les titelles del projecte, El Sam i Na Ber, són dos personatges que al llarg del curs ens han anat ensenyant a conviure i a treballar en valors .

Com ja us hem dit conèixer països que han treballat els companys també va ser una activitat força interessant.

Vàrem conèixer i ballar com a Grècia, vàrem escoltar anècdotes i curiositats de Malta i vàrem aprofundir en la cultura Italiana… ummm

El dijous els nens més grans de l’escola, els nens de 6è ens van fer una sessió de “contacontes” que ens va agradar moltíssim, tant de bo tornin un altre dia. Ens van explicar contes tradicionals i d’altres inventats, són uns artistes, ja que molts d’ells van crear escenaris, maquillatges i ens van captivar dintre de les històries.

Per acabar la setmana vam gaudir d’una gimcana al pati de l’escola a la qual vam aprendre que  Europa és molt gran, que hi ha moltes ciutats interessants i que ens agradaria molt conèixer-les en persona… per ara gaudirem amb les fotos.

Per nosaltres ha estat una setmana molt enriquidora, esperem que vosaltres també gaudiu amb aquestes fotos.