VISITA ESCOLES DE DUBLIN

La setmana del 15 al 19 de maig del 2023 vam visitar dues escoles de Dublin per tal d’iniciar contactes per a futures col·laboracions en forma d’intercanvi d’alumnat per al curs 2023-24.

La primera escola visitada va ser Saint Patrick’s National School una escola que està  al poble de Chapelizod a Dublín 20 >>>>.

L’equip directiu, claustre i tot l’alumnat ens van acollir molt bé a la seva escola, Tenen un ambient de treball positiu i tenen molt projectes semblants als nostres: escola verda, escacs, robòtica i lego. També aprofiten la proximitat del Phoenix Park, el parc urbà més gran d’Europa, per fer activitats a l’aire lliure i treballar la natura.

La segona escola visitada va ser la Holy Family NS, una escola situada a Monkstown, al sud de Dublin >>>>.

Ens va agradar molt aquesta escola perquè fan una gran tasca en un barri i entorn difícil. Tenen un pati molt gran on hi ha un espai dedicat a l’hort urbà i al seu projecte d’escola verda. També tenen una petita aula sensorial que ens va donar idees per crear-ne una nova al nostre centre.