SPEAKING CORNER

La setmana passada vam començar l’activitat SPEAKING CORNER amb l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior.

Els hi encanta estar amb els Chromebooks i fer servir els seus auriculars nous amb micro!

En grups de 2 o de 4 es connecten amb mestres natives per parlar en anglès.

Així posen en pràctica el vocabulari i les estructures gramaticals treballades a l’aula.

Aquesta activitat s’emmarca dins del nou programa POEFA (Projectes amb d’oportunitats d’èxit educatiu a favor de  l’alumnat).

Vam presentar la nostra proposta per formar part d’aquest programa i hem estat seleccionats!

Durant aquest curs farem diferents activitats encaminades a millorar les competències lingüístiques i matemàtiques de l’alumnat amb el projecte: “Juguem junts a escacs!”

Volem fer partides en línia i activitats virtuals amb altres països per això comencem millorant el nostre nivell d’anglès oral, per poder-nos comunicar amb les altres escoles amb facilitat.

Logo_Ministerio_FSE.jpg