Setmana amb l’alumnat Erasmus de França

Finalitzem una fantàstica setmana amb l’alumnat Erasmus que ens ha vingut a visitar de l’escola Tour Magne de Nimes, França.

La visita s’emmarca dins de les mobilitats Erasmus que la nostra escola està fent amb altres centres d’Europa. A l’octubre alumnat de 5è del Sant Bernat Calvó va visitar la seva escola a França i ara ells tanquen l’intercanvi aquí.

Després d’una setmana intensa amb nosaltres, estan fent el viatge de tornada al seu país.

Dimarts, els vam rebre a la nostra escola amb activitats al pati i a les aules. A la tarda, l’alumnat de cinquè de la nostra escola, va fer amb ells i elles una visita guiada en anglès al Castell de Vila-seca. Allà ens va rebre la regidora, la Sra. Moya, amb una col·lecció d’exemplars de les exposicions per guardar de record a la biblioteca de la seva escola.

Dimecres vam gaudir d’un dia ple d’emocions fortes a Port Aventura.

Dijous, vam visitar plegats els monuments més importants de la nostra estimada Tàrraco, a peu i amb un trenet. A la tarda vam gaudir de l’Espai Blau del Museu del Port on vam assistir a la llotja i vam fer un viatge en vaixell.

Divendres encara amb les bateries carregades d’energia vam fer una gimcana molt dinàmica al Parc Güell al matí i a la tarda una visita a la Fundació Miró.

Totes les activitats i les visites guiades han estat en anglès.

Portàvem molts mesos organitzant aquesta setmana i  estem molt satisfets amb el resultat final. El grup de França ha marxat súper content i el nostre alumnat ha passat una setmana plena de vivències que, de ben segur, no oblidaran mai.

Volem agrair al gran equip humà del SBC que ho ha fet possible.