PROJECTE CONTA’M UN CONTE

El passat divendres 31 de maig, va ser l’última sessió del projecte Conta’m un conte, on l’alumna de 2n, la Melissa Linares ens va captivar amb el conte popular sota el títol La rateta que escombrava l’escaleta.

Enhorabona Melissa!!! Ho has fet extraordinàriament genial!!! Encara que tots i totes ja coneixíem el conte, la teva manera d’expressar-te ens ha agradat moltíssim!!! Moltes gràcies per compartir amb tots nosaltres la  teva història i moltes felicitats!!!!

Al següent enllaç trobareu una galeria de fotografies de tots els moments tan divertits i dolços que hem viscut durant tot el curs!!!

De part de tota la comunitat educativa de l’escola Sant Bernat Calvó, us volem agrair la vostra col·laboració i participació per fer possible que aquest projecte perduri amb els anys. Sou tots uns i unes grans artistes!!! Enhorabona!!!