PROJECTE CONTA’M UN CONTE

El passat divendres 24 de maig, la nostra alumna de 2n, la Ragini Dogra, ens va deixar bocabadats amb el conte de princeses molt tradicional sota el nom de La Ventafocs.

Enhorabona Ragini, ho has fet magníficament genial!!! Moltes gràcies per compartir aquesta història tan bonica!!

L’edició del projecte Conta’m un conte d’aquest curs escolar 2018-19 s’acomiada la setmana vinent amb l’última sessió.

Ens tornem a trobar el divendres vinent amb més contacontes. Us hi esperem!!!

Al següent enllaç trobareu una galeria de fotografies dels grans artistes que fan possible aquests moments tant especials: