PROJECTE CONTA’M UN CONTE

Aquesta setmana hem tingut doble sessió del projecte Conta’m un conte. El dijous dia 16 de maig, l’alumne de 2n, l’Izan Ocaña ens va captivar amb el conte Els cignes salvatges i el dia 17, l’alumne Héctor Martínez ens va apassionar amb un conte una mica terrorífic anomenat El monstre Aureli.

Moltes felicitats a l’Izan i l’Héctor!!! Enhorabona. L’heu fet magníficament genial!!! Moltes gràcies per compartir les vostres històries amb tots nosaltres. Ha sigut un gran plaer!!!

Tornarem la setmana vivent amb més contacontes. No us ho podeu perdre!!

Al següent enllaç trobareu una galeria de fotografies de tots els alumnes en plena acció: