PARTICIPACIÓ EN LA VI TROBADA ESCOLAR D’ESCACS

Avui, 19 d’abril de 2023 hem tornar a participar de la Trobada Escolar d’escacs del Tarragonès. Una trobada que per culpa de la pandèmia ha estat suspesa durant tres cursos.

L’alumnat de 3r nivell és el que ha compartit aquesta jornada dedicada al escacs amb companys i companyes de la seva edat i de diferents escoles on també posen en practica els escacs dins de l’horari lectiu. Aquí podeu veure la foto conjunta de totes les escoles amb més de 200 nens i nenes.

Quin goig que fa la sala plena de taulers i tots els nens i nenes movent peça !

Un cop finalitzada la jornada, la nostra escola també ha tingut el seu Certificat de Participació. El proper curs segur que tornarem a participar-hi perquè l’experiència ha estat molt positiva.