LET’S CLEAN UP EUROPE 2023

El passat divendres 5 de maig tot l’alumnat de cicle mitjà va anar a la Torre d’en Dolça a participar a la campanya Let’s Clean Up Europe com la resta d’escoles que formen part de la xarxa Escoles Verdes de Catalunya.

Aquesta campanya consisteix en conscienciar a l’alumnat sobre la quantitat de residus que es llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Aquí podeu veure imatges de la jornada:

Aquí podeu veure el diploma que la nostra escola ha rebut per la seva implicació en aquesta campanya.